четвъртък, 6 юли 2017 г.

Какво прочетох през ЮНИ и какво ще чета през ЮЛИ


Здравейте! Този месец не мога да се похваля с голям брой прочетени книги за разлика от миналия, а с написани ревюта - още по-малко и за причини мога да посоча, както последния месец от училището, познат с многото изпитвания, така и други фактори, които ме ограничиха, както от към четене, така и писане на ревюта, но за сметка на това творческата ми муза се развихри и успях да нахвърля няколко стихотворения върху лист хартия. 

Какво прочетох през месец юни? 
През месец юни четох предимно YA и мидъл грейд литература и мога да призная, че тези книги успяха да ме откъснат от действителността и да ме накарат да се почувствам по-добре.



1."Алеа Аквариус. Повикът на водата" от Таня Щевнер 

ревю

Моята оценка за книгата: 4/5
Стилът на писане беше наистина много лек и увлекателен и историята беше поднесена по много приятен начин. Мисля, че книгата е подходяща, както за по-младите читатели, така и за по-възрастните, които искат да си вземат почивка от ежедневието и да се насладят на едно топло и ненатоварващо четиво. Прочетох книгата в момент в който не ми беше до усмивки, но тя постоянно ме караше да се усмихвам. 

2. "Четирите цвята на магията" от В. Е. Шваб
Моята оценка за книгата: 5/5
В тази книга беше изграден цял нов свят, бяха разкрити нови умения и герои, изградени по-различен начин и мога да призная, че прочетох книгата на един дъх. Тя ме държа в напрежение през цялото време и ми хареса неочаквано много, понеже заради многото хвалби относно нея, очаквах да е надценена, но след прочитането и разбрах защо я харесват толкова много и нямам търпение за излизането на следващата книга.

3."Серафина и черният плащ" от Робърт Бийти

ревю
Моята оценка за книгата: 4.5/5

Тази книга е подходяща за всеки, независимо на каква възраст е и в нея всеки ще намери нещо, което да му допадне. Тя може да зароди любовта към четенето или пък да бъде приятна почивка от ежедневието.

4.  "Слънцето също е звезда" от Никола Юн
Моята оценка за книгата: 4,5/5
Прочетох книгата в период, в който я почувствах много близо до себе си, до сърцето и емоциите си. Доста неща в нея ме накараха да се почувствам разбрана и определено книгата ми подейства много добре. Краят беше може би вдъхване на надежда, или пък отнемане на малкото останала, но определено ми хареса и ме накара да чувствам. 

5. "Жега" от Силвия Дей
Моята оценка за книгата: 3,5/5
Книгата точно като заглавието си беше.. гореща. Това беше първия ми досег с творчеството на Дей, така че останах изненадана от нецензурираните еротични сцени. Новелата като жанр беше еротична и затова беше акцентирано върху сексуалното привличане и моменти предимно, но криминалният сюжет също беше свързан с останалото. Като цяло ми хареса и пак бих посегнала към книги на Силвия Дей - може би към поредицата "Кросфайър"

Какво ще чета през юли?
За месец юли съм планирала няколко книги като като количество не са много понеже първите две седмици на месеца имам учебна практика, а след това съм на почивка.



Започнах месеца с:
1."Без милост" от Лекси Блейки мисля да продължа с:
2. "Пророчеството на гарвана" от Маги Стийвотър

3. "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох
4. "Тайният портал" и
5. "Златният мост" от Ева Фьолер
съм ги планирала за почивката.
А ако ми остане време и:
6. "Истории от академията за ловци на сенки"

Update: "Тъмното пророчество" от Риърдън може да замести някоя от горепосочените книги.

А вие какво планирате да прочетете през месец юли?

2 коментара:

  1. Страхотна публикация! Прочела си прекрасни книги през юнските седмици, а тези, които си планирала за юлските такива, по нищо не им отстъпват! Аз също смятам през този месец да прочета "Толкова близо до хоризонта". Истината е, ще имам голями очаквания за книгата и искрено се надявам тя да ги оправдае. Също така към TBR листа ми приспадат "Златният мост" (която завърших онзи ден), "Яж, моли се и обичай" (която пък чета в момента) и "Cruel Crown" ^^ Ако успея да завърша тези 3 по-рано смятам да посегна към "Тайният портал", отново от Ева Фьолер :)
    Е, оставям те с пожелания за лека и книжна седмица ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо, имаме няколко общи книги за месеца! ^^ Надявам се да ти харесат тези, които успееш да прочетеш. Лека и книжна седмица и на теб! ^^

      Изтриване