вторник, 2 май 2017 г.

April Wrap-up & May TBR


Здравейте! 
Тук съм с месечната ми равносметка за месец април и планираните книги за месец май.  Доста съм доволна от прочетените книги през месеца, както като съдържание, така и като количество. Ето ги и тях:


APRIL WRAP-UP 



1."Нещо повече от любов" - Джули Джеймс *ревю*

Моята оценка:  4,5/5
За първи път четох книга на Джули Джеймс и определено не мисля да е за последен. Стилът на писане на авторката е много лек, а героите са повече от добре изградени. Книгата, поднесена по този начин, на моменти ме разсмиваше, а в други ме разплакваше, но през голяма част от книгата усмивката стоеше на лицето ми като константа. Поднесена по романтично-хумористичен начин, пропито с чувства и емоции, тази книга беше много леко, приятно и секси четиво. 

2."Селма" - Халил Джубран *ревю*
Моята оценка:  4/5
За мен тази новела беше много повече от поредната любовна история. С реалистичните герои, дълбоките мисли и размисли, болката, любовта, чувствата, съществуването - с всички разгледани теми, от важни по-важни, тя определено успя да ме докосне. Искаше ми се да е малко по-дълга за да мога да попивам колкото се може повече от всичко това и да мога да усетя нещата по един по-дълбок начин - от това ми идва минусчето. В толкова малко страници бяха побрани толкова много чувства и емоции. 

3."Дневникът на Ане Франк" *ревю*
Моята оценка:  4,5/5
"Дневникът на Ане Франк", още познат като "Задната къща" е преведена на повече от 67 езика, с продажби надхвърлящи 31 милиона бройки.
Ане може и да е починала млада, но докато има кой да чете този дневник, тя ще живее вечно в милионите сърца, които е успяла да докосне и ще продължава да се докосва до все повече. Тя успя да се докосне и до моето сърце.

4."Краят на вечността" - Айзък Азимов *ревю*
Моята оценка:  5/5
Отдавна не бях чела някоя книга толкова бързо и това, както и завръщането ми към антиутопиите много ме зарадваха. Сега мога да кажа, че имам нова любима антиутопия - тази беше най-добрата, която съм чела или поне най-добрата за последните две-три години. Определено ще дам шанс и на други книги на Азимов. 

5."Преди изгрев слънце" - Янислава Вълкова *очаквайте ревю*
Моята оценка: 3,5/5
Книгата беше много интересна и леко зловеща и това ми хареса, но имаше неща, които ме дразниха като използването на някои жаргони, колко наивна беше главната героиня, както и елементарни грешки, които не са били коригирани или редактирани. Мисля, че ако тези неща бяха леко различни и имаше повече описания оценката ми би могла да бъде с една единица по-висока. 

6."Mouthful of Forevers" - Clementine von Radics 
Моята оценка: 4,5/5
Още една стихосбирка, която успя да ме докосне. Докосваща и разчувстваща, определено заслужаваше отделеното време.

7."Краят на дните" - Сюзън Ий *очаквайте ревю*

Моята оценка: 5/5

Сюзън Ий и този път не ме разочарова. С любимите ни герои, неочаквани обрати, изненади и определено неочакван, поне за мен, край тази книга беше невероятен завършек на трилогията. Само ми е мъчно, че повече няма да се срещна с тези герои.

MAY TBR


1."Чукът на Тор" - Рик Риърдън
2."Момичето преди" - Дж. П. Дилейни
3."Жестока любов" - Колийн Хувър
4."Жега" - Силвия Дей
5."Lip Service" - Susan Orion 

Надявам се тези книги също да не ме оставят разочарована. Като количество макар и да не съм си поставила по-голяма цел, надявам се да успея да си открадна време за някоя и друга книга или стихосбирка.

Вие какво прочетохте през изминалия месец?

-Сю :)

4 коментара:

  1. Почвай "Чукът на Тор" и хич не се замисляй втори път. Със сигурност ще ти оправи настроението! Имала си доста ползотворен месец и ти пожелавам да продължиш в същия дух! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Вече преполових "Чука на Тор" и си припомних защо толкова много обичам Рик Риърдън.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни книги за Април, а и за Май си си избрала. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Книгите, които прочетох през април бяха наистина прекрасни, а тези, които планирах за май и започнах също вървят много добре. ^^

      Изтриване