понеделник, 13 март 2017 г.

Докосвай с думи. Поезия.


Здравейте! 
Този път съм тук с нещо по-различно, а именно поезия. Имало е периоди в които да прочета по някоя и друга стихосбирка, но отскоро чета доста повече. Искам да ви кажа по няколко думи за три стихосбирки и да ви покажа някои от произведенията, които са ме докоснали. Надявам се да докоснат и вас.

"Milk and Honey" - Rupi Kaur

Една малка, но докосваща книга.

В книгата се говори, както по теми, които са ежедневие, така и по теми, които са избягвани, което беше една от причините да ми хареса толкова много. Макар и да е изминала малка част от 2017 вече със сигурност знам, че тази книга ще ми е сред любимите за годината.











"The Princess Saves Herself in This One" - Amanda Lovelace
Най-добрата стихосбирка за 2016г. според GoodReads.
Определено ми хареса много. Докосващи думи, докосващи теми. 








 "All the Things I never said" - Mae Krell
Макар и да имаше доста добри неща, имаше и такива, които ме разочароваха. 
Все пак, точно заради добрте попадения, се радвам, че я прочетох.


А кои поети са докоснали вашата душа?









3 коментара:

  1. Поста ти е чудесен!^^ От доста време обмислях да прочета "Milk and Honey", но вече знам, че определено ще го направя!:) Поетите, които "докоснали душата ми" са може би П. Яворов и също така много харесвам стихосбирката на Ралица Генчева.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Определено ще си заслужава отделеното време. "The Princess Saves Herself in This One" също.

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се, че най-после публикува и такъв пост в блога си! ☺ Другото го казах, ти сигурно си го чела, затова и няма да изпадам в обяснения.
    Поетите, които са докоснали душата ми са толкова много... Определено българските автори доминират. Никола Вапцаров, Димян Дамянов, Христо Смирненски, Крум Кюляков... От чуждестранните Thomas Wyatt и Walt Whitman. Но определено произведенията на А. С. Пушкин наистина ме докосват.

    ОтговорИзтриване